Subject: SA Almeda Õendushaigla taotlus tegevusloa muutmiseks (hooldusvoodite arvu vähendamine)
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Nov 2024 15:06:58 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastame SA Almeda Õendushaigla taotluse tegevusloa muutmiseks
(hooldusvoodite arvu vähendamine).

Lugupidamisega

Kristiina Männiste

Juhiabi

SA Almeda Õendushaigla

Ivan Pavlovi 12a, 40232 Sillamäe

Tel: 3929901

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient> 	Viirusevabawww.avast.com
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient>